Ovi uslovi prodaje definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučilac je  Turistička agencija „Đerdap travel DMC“ Ivan Morarević PR Donji Milanovac u daljem tekstu „Prodavac“.

Pun naziv pravnog subjekta: Ivan Morarević PR Turistička agencija „Đerdap travel DMC“ Donji Milanovac, Informativni portal „Đerdap uživo“


• adresa: Kralja Petra I bb, 19220 Donji Milanovac
• delatnost i šifra delatnosti: Delatnost putničkih agencija: 7911. Registarski broj medija: IN001128
• matični broj: 66223604
• poreski broj: 112604640
• web adresa: www.djerdapuzivo.rs
• kontakt telefon: +381691978115
• kontakt e-mai: redakcija@djerdapuzivo.rs

Kupac robe je fizičko ili pravno lice posetilac web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, plati platnom karticom, virmanom (uplatnicom) u banci ili pošti i pošalje narudžbinu Prodavcu u daljem tekstu „Kupac“.

Putem web shopa www.djerdapuzivo.rs Kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavca.

Kontakt: redakcija@djerdapuzivo.rs

Prodavac TA „Đerdap travel DMC“ nije u sistemu PDV-a.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije na dan kupovine proizvoda.

Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

Istaknute cene u web shopu važe isključivo za kupovinu putem interneta.

Transportni troškovi za teritoriju Republike Srbije obračunati su u ceni proizvoda za svaki proizvod.

2.1.3. Izjava o konverziji


Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za
informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti
kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u
trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost
neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

2.1.4. Kontakt podaci – korisnički servis

Ukoliko su vam potrebne informacije oko kupovine, otkaza ili reklamiranja naših proizvoda slobodno nas pozovite ili nam pišite:

Informativni portal „Đerdap uživo“

TA „Đerdap travel DMC“

ul.Kralja Petra I bb, 19220 Donji Milanovac

Telefon za informacije: +381691978115

e-mail: redakcija@djerdapuzivo.rs

2..1.5. Dostava robe i eventualna ograničenja

VREME ZA OBRADU PORUDŽBINE

Standardno vreme isporuke/dostave većine proizvoda „Đerdap uživo“ je u najvećem broju slučajeva između 5 i 14 radnih dana od dana potvrde da je porudžbina plaćena. Do kašnjenja isporuke proizvoda može eventualno da dođe usled COVID-19 mera i mogućih izmena u radu kurirskih službi, kao i tokom praznika i neradnih dana za šta Prodavac ne odgovara. 

Molimo vas da uzmete u obzir da je nama u interesu da vaš paket što pre dođe do vas, ali i da se trudimo da na sve načine zaštitimo sve one koji rade u proizvodnji i službama za dostavu, jer na taj način štitimo sve nas.

Cenimo vašu podršku i strpljenje.

ISPORUKA NA TERITORIJI SRBIJE

Paketi na teritoriji Srbije se isporučuju dostavnom službom JP Pošta Srbije ili bilo kojom adekvatnom kurirskom službom koju odabere Prodavac, a rok isporuke je 5 do 7 radnih dana.

Imajte na umu da JP Pošta Srbije ima i uslugu paketomata u većim gradovima, što znači da ukoliko znate da niste kod kuće u vreme dostave, možete svom kuriru da naznačite da vam paket ostavi u vama najbližem paketomatu, odakle vaš paket možete podići u vreme koje vama odgovara.

INTERNACIONALNA ISPORUKA

Paketi koji se dostavljaju van teritorije Srbije biće isporučeni u roku od 7 do 20 dana od potvrde o porudžbini. Postoji mogućnost da vam paket stigne van predviđenog roka, što isključivo zavisi od trenutnih mera koje važe u vašoj zemlji, ali i od procesa carinjenja u vašoj zemlji.

NAPOMENA: Prodavac ne pokriva takse, poreze i ostale troškove koji mogu nastati prilikom carinjenja u vašoj zemlji. Te troškove snosi isključivo Kupac i oni nisu uračunati u cenu koju plaćate na sajtu.

OBAVEZE I TAKSE ZA MEĐUNARODNE ISPORUKE

Postoji mogućnost da međunarodni paketi imaju dodatne obaveze, troškove i takse, koje utvrđuju vaše lokalne carinske vlasti. Sve moguće dodatne troškove isporuke snosi isključivo kupac. Molimo vas da potražite dodatne informacije na web stranici vaše lokalne carine. 

Ukoliko primetite neka oštećenja na dostavljenom paketu, molimo vam da nas o tome obavestite na e-mail redakcija@djerdapuzivo.rs  kako bismo u što kraćem roku pokušali rešili situaciju.  

2.1.6. Politika reklamacija

NARUČIVANJE

Proizvodi se naručuju putem web stranice i neopozivi su. Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda, a o tome će blagovremeno obavestiti Kupca e-mailom (telefonom) sa naznakom isporuke preostalih proizvoda. Sa isporukom tih proizvoda poslaće Kupcu e-mail u predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda. 

PLAĆANJE

Naručene proizvode sa pratećim troškovima dostave (ako ih ima), Kupac će Prodavcu platiti platnom karticom.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa adBeograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.

Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu niti javnosti.

Sve cene proizvoda jasno su navedene na web stranici i uključuju poreze i troškove dostave.

POLITIKA POVRAĆAJA SREDSTAVA I REKLAMACIJA

U slučaju vraćanja robe, otkazivanja porudžbine i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, TA Đerdap travel DMC je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Ukoliko iz bilo kog razloga niste zadovoljni svojim naručenim proizvodom, u roku od 14 dana imate priliku da podnesete reklamaciju Prodavcu. Molimo vas da proizvode koje želite da reklamirate, pošaljete u izvornom stanju (bez tragova korišćenja/otvaranja ili bilo kakvih drugih oštećenja) kao i originalnoj ambalaži, sa svim etiketama i deklaracijama koje ste dobili prilikom prispeća pošiljke.

Šta vam je sve potrebno kako biste reklamirali naručene proizvode?

Da biste vratili svoju porudžbinu potrebni su vam: račun/otpremnica (koji vam je stigao na e-mail), popunjena izjava o odustanku od ugovora, kao i proizvod upakovan u originalnu ambalažu i adresiran na Prodavca bez tragova korišćenja.

Kako ne biste imali bilo kakve nedoumice evo i par jednostavnih koraka za vraćanje vaše porudžbine:

1. Popunite Obrazac za odustanak od ugovora (koji je stigao uz pošiljku);
2. Proizvode koje želite da vratite upakujte u originalnu ambalažu, zajedno sa računom/otpremnicom i popunjenim obrascem za odustanak od ugovora;
3. Paket sa proizvodima koje želite da vratite šaljete na adresu: TA Đerdap travel DMC, ul.Kralja Petra I bb, 19220 Donji Milanovac, Srbija;
4. Paket predajte odabranoj kurirskoj službi, uz obavezno praćenje paketa, ali takođe imajte na umu da vi snosite trošak poštarine;
5. Kada paket pristigne na adresu Prodavca, nakon provere da su proizvodi i dalje u svom izvornom stanju, na vašu e-mail adresu poslaćemo potvrdu o prispeću paketa;
6. Ukoliko je sa proizvodima sve u redu i poslali ste ih u izvornom stanju, originalnom pakovanju, sa svim deklaracijama i etiketama sredstva će vam biti vraćena (originalnim metodom plaćanja) u što kraćem mogućem roku od dana prijema vraćenih proizvoda.

Da li je moguća zamena poručenih proizvoda?

Kako zamena poručenih proizvoda nije moguća, a ipak želite neki drugi proizvod, preporučujemo da već poručeni vratite, a mi ćemo vam refundirati uplaćena sredstva. Nakon toga možete poručiti drugi proizvod koji želite.

2.1.7. Zaštita privatnosti korisnika

U ime Prodavca obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni TA Đerdap travel DMC (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“

2.1.8. Zaštita poverljivih podataka o transakciji

„Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne
mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno
najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad
Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog
trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.